Sushi utan ris?

Läste en artikel på Metro om att 2 kvinnor blev utslängd pga att dem slängde riset, dem hade ätit sushi med lax och slängt bort riset. Bästa av allt så var det buffe dem åt, det är ju som att äta kyckling med wok och ta endast kyckling bitarna.

Hur kan man sen gå upp i tidningen och skämma ut sig så här, jag kan förstå om dem beställde sushi å sen slängde bort riset vilket är deras problem, men att äta buffe och sen slänga bort, jag tror att alla restauranger är samma. Deras anledning var att dem gick på diet, men dem är för snåla för att beställa från menyn. Ja läs själv och döm själv!



Att dem inte skäms hahahahahaha, tur att jag läste hela artikeln annars hade jag trott att restaurangen var idioter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0